ARG!!!




Dumma, förbannade RA och dumma sjukdomar och all annan SKIT!

Att operera

Har senaste tiden känt smärta till och från i den stortå jag opererade nyss ( i april), och jag fick idag en akuttid till min ortopedläkare. Han kände och klämde, och det gjorde ont på flera ställen. Han såg lite oroad ut och jag har fått en tid till röntgen.
Har gjort 5-6op (har tappat räkningen), och ingen av dem har läkt alls, någon gång.

HATAR detta!!

Varför, VARFÖR kan jag inte få vara frisk? Tycker jag har hållit ut länge nog nu. Vill inte gnälla, men det känns som att varje gång en operation misslyckas så tappar jag gnistan lite mer. Hoppet sjunker, även om jag tror att Gud kan bota. Varför gör Han inte det då?
Är det meningen att mitt liv ska vara så här? NEJ JAG TROR INTE DET...!!!!

Jag kan inte röra på mig så mycket, det + mediciner gör att jag har lättare för att öka i vikt. Visst jag kan ändra matvanor, och jag har nu slutat äta godis. Ändå känns det som att jag slår och sparkar mot en vägg som slår tillbaka på mig. Att jag slåss mot något jag inte kan göra något åt.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!


Så här kan fötterna se ut

Steloperation av stortå  skillnaden för mig är att jag varit tvungen att vara gipsad,
och att jag bara eg fått gå inomhus. Ska jag ut så gäller rullstol för att jag inte får röra
 foten för mkt. Har även haft så otroligt mycket värk att jag fått vara inlagd flera ggr
efter op. Har gjort en stiftoperation, men de hoppade ut ur foten.
Har gjort skruvoperation, men de har gått över.
Dessa är de op, vad jag vet, som finns öht.


Kommentarer
Postat av: Vigdis

Tack så mycket för dina fina kommentarer, både i min blogg och på facebook. Det betyder så mycket!

Jag är så tacksam att jag fick några dagar med min mamma och att jag fick vara med henne när hon gick bort.. Det skulle kännas jobbigare om jag var i Sverige och aldrig hann fram.

Tack igen, fina du!

*Kram*

2009-11-18 @ 00:15:47
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Sara

Kramar om dig Vigdis

2009-11-18 @ 02:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0