Dagen efter

För alla känsliga läsare; blunda..eller småkika.

Kommer inte berätta så mycket detaljer iof. Fick REJÄLA blödningar igår. Har ALDRIG haft så kraftig mens någonsin. Framförallt inte dagen efter att mensen slutat. Confusing?! You're kidding me?:D Jag var så säker på att något hänt.
Efter att jag pratade med min terapeut så fick hon mig att ringa kvinnokliniken och få en akuttid. Jag kunde knappt röra mig. Min fina man körde mig till sjukhuset på em (på förmiddagen åkte han ifrån jobbet för att köpa tabletter som kunde mildra blödningarna), och efter en bra undersökning av en trevlig kvinna åkte vi hem lugnade. Inget var fel, förutom min mens som är som den är:/

Var så tagen psykiskt och fysiskt av detta att jag bara vilade resten av dagen/kvällen.
När jag väl skulle ta kvällsmedicinen så insåg jag att jag missat att ta min lugnande medicin, som jag är ordinerad att ta varje morgon och kväll mot ångesten. Jag hade MISSAT den, och mådde ändå okej psykiskt gällande ångest/depression. DET gjorde mig mycket glad!

Idag har jag mest vilat, men även träffat min underbara syster! Älskar dig, syrran!

                
                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0