Dax igen

Förlåt, har inte skrivit på länge nu. Det har varit lite för mycket som hänt bara.

Dåliga saker: Jag har kanske fel på min vänstra tå (dvs vårens operation har troligen inte läkt och jag måste kanske opereras igen). Ni som tänker; men hallå..en tå liksom?! Ja just, en tå. Fast nu är det TVÅ stortår som krånglar, och att bli stelopererad ÄR ingen dans på rosor. Det innebär kanske på sin höjd en dans med rullstol i två månader. Får besked i veckan som kommer.

Har inte fixat precis alla saker jag borde gjort i veckan; som att gå till gyn (har ju haft mens i en månad snart), och att träffa min läkare på VC.
Var även så dålig ledmässigt att jag under ett dygns tid knappt kunde ta mig upp från soffan.
Fick ångest i böjan av veckan, och det känns alltid tungt när man inte haft det på några veckor.

Positiva saker: är just att det nu går lite längre tid mellan varje ångest, och depressionsdipp. Jag har SLUTAT ÄTA GODIS:)))) äter morötter, nötter osv istället. Är ca 2 veckor sedan jag slutade! Orkade vara med då min underbara mamma, svärmor och svärfar kom till oss igår för att hjälpa oss komma iordning hemma;dvs köra bort trädgårdsskräp, tvätta fönster, fixa och trixa i skåp mm.
STORT tack till er!

Jag ORKADE vara aktiv HELA dagen. Det har inte skett på flera år!! Jag gjorde även en extremt god taccospaj. Om någon vill ha receptet så kan jag lägga ut det.
Mats gjorde sin SUVERÄNT goda rabarber och jordgubbspaj. Ni kan nog även få det receptet.
Ångesten gick över lite snabbare denna gång med, men jag vet att jag slet ut mig igår så därför åkte jag med mina svärisar till Linköping för att få vila ut:)

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Gösta

Kram till dig med :)

2009-11-23 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0