Hallå!

Min dator vill inte som jag, tvärr. Alla kort som kan krångla har gjort det. Nätverkstkort, moderkort, Icakort, Turkort..hehe. Närå, men datorn och internet vill inte bo ihop i samma dator:/

Dagarna har varit ganska okej denna vecka. Depressionen finns där, men ändå har jag överlevt.
Tog svinsprutan i torsdags, eftersom jag är med i en riskgrupp.
Fick inga biverkningar, förutom lite lätt illamående och värk. Värk är jag van vid, så sånt överlever jag.

Känner dock av ovilja att gå ut och träffa på andra människor, såsom i affärer mm, men försöker tvinga mig att göra tvärtom.

Till er som mailar: Dröjer mina svar, så betyder det inte att jag inte tycker om er. Orkar i perioder inte maila bara. Så ni vet.

Känner mig ändå duktig, för igår var vi på IKEA och handlade två mattor som tillsammans kostade 500:-. En till vardagsrummet, och en till tv-rummet.

Vi städade (skjuter alltid upp det), för att sen få hem en kompis. Vi firade att hon fått jobb:) Efter god pizza åkte bilen iväg med oss till Bankeryd där vi lyssnade på Ljungblahd &Hallin. ASBRA konsert!

Mina fötter ville jag helst döda. Slakta. Såga sönder. Så mycket värkte de! Då, när jag satt där och hörde en skönsjungande Samuel kom jag att tänka på dagen då min svärmor sa att mina händer kändes kalla. Vet ni vad det innebär?
Jo, det innebär INGEN inflammation:)))) Då försvinner all annan värk, för ett litet framsteg är bättre än nuvarande värk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0