Idag

Så hade jag tänkt hänga upp lampor i ett fönster. Det slutade med att jag istället gjorde en prydnad till ytterdörren. En granrisring, som jag satte band och små kulor i. Mycket roligt:D

Har även storhandlat, gosat med katten och maken, suttit vid datorn och tv:n. En ganska ordinär dag alltså, men ändå inte. Eller? Hmm, jag har nu inte mått riktigt riktigt dåligt psykiskt på en vecka minst. Det är så himla gött.

Små steg får jag ta, men kanske blir de större med tiden? Har någon mer idéer så kommentera gärna.

Sen så måste jag skärpa mig med sömnen. Måste. Piska mig om jag inte gör det:)

Vad anser du, min vän, om detta;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6067230.ab

Det gör mig ganska ledsen att någon kan åka fast för att han räddat en kvinna.

Puh, blev lite paus här i bloggandet för vår "lilla" katt (som fyller ett år imorgon)ränner runt som en tok. Hon är både inne och ute, men när det är slask ute då blir desto mer fart här!:O

Vi ska dock fira henne lite imorgon. Normalt sett äter hon bara torrfoder. Hon får skinka ibland, och lite matrester, men oftast torrfoder. Imorgon ska hon dock få lite kokt torsk:) och en leksak! Haha, är jag en kattmamma eller?

Det hela idag slutade iaf med att jag bestämt bar ner henne till källaren och duschen. Mats är där nere och bygger på Pellets-huset. Jag sa åt honom att hon fick vara i duschen med lite rinnande vatten, varpå han säger ungefär; barn får tv som barnvakt och vår kat får vara i duschen:)



Dagens visdom:

"Ge människor mer än vad de förväntar sig och gör det för att du tycker om att göra det."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0