Min älskade man..

..har åkt till Skåne för att jobba. Han åkte imorse. Stackarn:/ För er som inte vet, så jobbar han som maskinutvecklingsingenjör på Stora Enso i Jönköping. Dvs han flänger land och rike runt för att sätta upp, fixa och trixa med maskiner, robotar mm som gör att maskiner ska kunna packa varor.
Han trivs med jobbet, men kan vara jobbigt för både honom och mig när han är borta mycket.

Det blir dock roligare när han kommer hem:)

Ikväll laddar jag för att skriva om min period på PSYKET. Får se om det blir ikväll det kommer, eller imorgon.

Kräm på er.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ber att du ska orka skriva.

Gud ta hand om Sara

Ta all den tid du känner att du behöver.

2009-11-08 @ 02:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0