3

Ursäkta att gårdagens inlägg blivit försenat.

Jag skulle ha träffat en god vän igår, men fick ställa in. Mådde dock bättre på kvällen, och gjorde då en runda som
jag inte gjort själv innan. Alltså jag har varit i affärerna vid Solåsen (affärsområde i utkanten av Jkp, där Rusta, Ö&B mm finns), men jag har inte gått från Solåsen till Ica maxi. Har definitivt inte gått fel, som jag gjorde igår, och jag har heller inte klarat det innan igår:)

Nåväl; upp till bevis!

Min dramaten-väska. Fick veta att den kallas så, igår.
Alltså; dra-maten haha!




Håller med snögubben på Rusta!



Hmm, var det därför inte tomten kom förra året?
Vi satte inte upp någon skylt!





Ja, jag säger då det. Har man ingen egen snö så kan man
ju köpa en sådan här:O


Nåväl, nog om Rusta. Efter shoppingrundan där så gick jag till en djuraffär för att köpa kattmat, och sen skulle jag gå till Ica Maxi. Jag åkte färdtjänst till Solåsen, som jag fått tillstånd till pga reumatismen, och jag har inget körkort än. Kände dock inte för att ringa efter färdtjänst för att åka till Ica, och jag ville inte att min man skulle behöva åka och handla efter att ha jobbat, så jag tog mina apostlahästar och gick. När man har depression, ångest och värk så är det inte lätt för att få allt att funka, därför så ska man enligt kbt göra tvärtemot hur man känner sig.

Lokalsinnet är inte alltid på topp, och jag fick ringa Mats x antal ggr, stackarn! Dessutom regnade det, och jag skiter i om det var lite lätt regn. Det gick  ju knappt att se igenom glasögonen!!





Ser ni på bilden nedan, hur snyggt luvan sitter på min jacka? Haha!






Så här såg glasögonen ut när jag kommit in i Ica






Så såg gårdagens seneftermiddag ut. Många bilder på mig, men jag lägger ut dem för att jag inte tycker
om att se bilder på mig på nätet. Alltså en träning för mig att acceptera ansikte och kropp, som den ser ut
efter att ha gått upp i vikt. men det ska jag ta upp här en annan dag.


Idag har min uppgift varit att tvätta och fixa i tvättstugan, vilket jag gjorde.



Tänkvärt:

"Hellre ett smärtsamt slut
än en smärta utan slut."

/Okänd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0