Uschääääckta!

Tjolahopp! Jo lite öschötska får jag allt ur mig ibland. Idag speciellt, för idag fyller min fina och VACKRA svägerska år!!

HURRA, HURRA, HURRA!!!

Min lilla goa sötsak! Hoppas din kväll blir fin!


PUSS!

Avslöjande om AC!! Chockerande nyheter!!



AC är inte endast ett fan till laget. Titta noga! Hon smygspelar med dem. Hon har dessutom en "hemlig" supporter i laget som säger sig vara tämligen ointresserad av hockey. Pyttsan!





Just DET! Hon spelar för LHC! Som enda tjej!! Det ni!





Nog för att det KAN gå hett till, men en puss AC?! Vi ser din fläta, den lyckades du inte dölja!! Förklaring tack!!




Inte nog med en kyss! Hon är domare med! Helst när HV71 spelar :O



AC pluggar, och nu vet vi varför! Nu kan hon vara både spelare, domare och sjuksköterska åt grabbarna i LHC! Kanske framförallt åt den "hemliga" supportern, vars namn börjar på T.

Kom ihåg att det var hos mig ni såg detta först!:)



AC, jag älskar dig. Du är en glädjespridare, och värd allt det bästa:)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0