Ok, here we go again!

Nystart på min gamla blogg.

Egentligen passar inte färgen rosa i min blogg, men det får vara kvar just nu.

Hur mår du, min läsare? Måste erkänna att jag har saknat alla kommentarer jag fått både här och via mail.

Jag är ju en liten periodare, men nu vill jag blogga.

För det första, det är ju SOMMAR!!

Underbart!




Och en av mina favoritblommor måste bara vara med!




DET är sommar för mig när man binder en krans av blommor, ser barn som springer runt nakna i trädgården och badar i någon liten bassäng, att få gå barfota och kunna ligga på stranden med en god bok och så förstås att kunna bada!:)

Det har jag gjort idag. Jag har DOPPAT mig i Vättern. KALLT men häftigt!



(Bilden har inte jag tagit)

Men visst, GRATTIS Sverige på din dag!



För ER som INTE kan vår nationalsång (och alla andra:P)

http://www.youtube.com/watch?v=qaNZGUW6eVU

Givetvis är länken från en av de bästa sporter som finns:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0